Hirdetési lehetőségek

Miért a Rádió 1 Pécs?

 

A Rádió 1 Pécs 2013. júniusi megújulását követően tovább erősítette vezető szerepét Pécs és Baranya megye médiapiacán. A Whitereport-Ipsos Goldfish-Pécs 2016 kutatása alapján a Rádió 1 Pécs ismertsége 95%-os, amely kimagaslóan magasnak számít.

A pécsi médiumok (tv-k, rádiók, mozik, lapok, online médiumok) elérését vizsgáló kutatás alapján a Rádió 1 a leghatékonyabb helyi médium. Egyaránt kimagasló a vonzereje és az aktivizáló ereje is.

A Rádió 1 Pécs vezeti az elérési listát a helyi tv-k, rádiók, mozik, site-ok és lapok között!

A Rádió 1 Pécs egy átlagos napon 40%-os eléréssel rendelkezik. Egy hét alatt 50%-os, két hét alatt pedig már 60%-os elérést produkál. Ilyen mutatókkal egyetlen helyi versenytársa sem rendelkezik.

A Rádió 1 Pécs az egyik legnagyobb aktivizálási erővel rendelkező médium: ismertségéhez képest is rendkívül magas a napi odakapcsolók aránya – vagyis mind a márkaértéke, mind a tényleges médiafogyasztási teljesítménye kiemelkedő. Ez azt jelenti, hogy a reklámozott termékek, szolgáltatások esetén a mozgósító ereje is magasabb az átlagnál, mivel hiteles, elfogadott médiumról van szó.

A Rádió 1 Pécs az adásában elhelyezett információkat, üzeneteket hirdetéseket jóval több médiafogyasztóhoz juttatja el, mint amire a megye többi médiuma képes lehet. Így a Rádió 1 négy baranya megyei frekvenciáján (Pécs, Mohács, Komló, Villány) megjelenő közlemények, reklámok - egy hallgatóra jutó átlagos - költsége a legalacsonyabb. Ezért bátran kijelenthető, hogy a Rádió 1 nemcsak hatékony de egyben rendkívül költséghatékony médium is.

A Rádió 1 Pécs helyi, hiteles, hatékony.

Reklámspot

A reklámblokkban sugárzott hanganyag, mellyel a hirdető termékét, szolgátatását vagy image-ét népszerűsíti, a reklámspot minimum 10 másodperc, maximum 60 másodperc hosszúságú lehet és 10-zel osztható egész számra kell végződnie. Amennyiben a reklámspot hossza a visszaigazolt megrendelésben feltüntetettől eltér, a Rádió 1 jogosult a sugárzás visszautasítására, és mentesül a reklámspot sugárzása alól.

Reklámhír/Közületi apró

Helyi szolgaltatóknak, családi- és magánvállalkozóknak, felolvasott hanganyag, terjedelme max. 200 gépelt karakter (írásjelekkel, szóközökkel), vagy 30 szó, de max. 15 mp.

Műsorelemekhez kapcsolódó támogatás

A Rádió 1 saját gyártású, tájékoztató jellegű programeleméhez (pl.: időjárás-jelentéshez, közlekedési információkhoz és a Jó Reggelt Pécshez) kapcsolódó támogatás tartalmazza a médiatörvény vagy az azt felváltó, kiegészítő más jogszabály(ok) vonatkozó rendelkezéseinek figyelembevételével a Megrendelő említését a műsorelem elhangzását megelőzően. Tartalma a támogató cég és egy ahhoz kapcsolódó inforámció. (pl.: szlogen, elérhetőség, forgalmazott termék)

Rádió 1 saját játék – támogatási lehetőséggel

A Rádió 1 kizárólag a saját maga által szervezett ún. saját játék valósítható meg. Ez a játék lehet a Rádió 1 saját programstruktúrájában rendszeresen visszatérő játék, vagy egyedileg kitalált játék, amely kérdéseit és játékszabályait a Rádió 1 határozza meg, melyek nem térhetnek el a program előre meghatározott arculatától. A játékhoz kapcsolódhat támogató ajándékkal, amely az általa felkínált tárgy vagy szolgáltatás lehet. A Rádió 1 határozza meg, hogy adott esetben mely játékokhoz kapcsolódhat támogató, valamint az ajándékra vonatkozóan is fenntartja magának a jogot arra, hogy az ajándék jellegét meghatározza.

Promóciós spot

A Rádió 1 programját, műsorait, saját játékait, eseményeit stb. népszerűsítő reklámspot, amelynek kreatívját Rádió 1 a saját koncepciója szerint készít el, és amelyet kizárólag a Rádió 1 jogosult gyártani. A promóciós spotok minden esetben reklámblokk elsőséget élveznek.

Menüajánló

Hétköznap naponta kétszer elhangzó (kb. 10.40 óra és 11.40 óra) műsorelem, amelyben az éttermek adott napra szóló menüjét emeljük ki.

Egyedi megjelenés

Maximum 90 mp-es interjú, amelyben az önmagát bemutatni kívánó cég lehetőséget kap, hogy ismertesse a hallgatókkal a céggel és annak tevékenységével kapcsolatos fontos tudnivalókat, információkat.

Kitelepülés/bejelentkezés külső helyszínről

Külső helyszínekről, eseményekről jelentkeznek be a Rádió 1 munkatársai, amely segítségével a hallgatók folyamatos helyzetjelentést kapnak a helyszíni történésekről. A kitelepülésnek két formája létezik:

a) Kitelepülés hangosítással, kívánságműsorral, ajándékokkal

b) Telefonos bejelentkezés a külső helyszínről

Programajánló

Rendezvények, vagy nyilvános események beharangozása, terjedelme max. 200 gépelt karakter (írasjelekkel, szóközökkel), vagy 30 szó, de max. 15 mp.